“Кому з видатних українців поставлено найбільше пам’ятників у світі?, – учні 3-В класу інтуїтивно вгадують, – Тарасові Шевченку”. Так розпочався в спеціальному 3-В класі проект-дослідження “Стежинами великого Кобзаря” про Тараса Шевченка. Впродовж тижня школярів чекають відкриття для себе відомого невідомого Шевченка. Протягом першої колективної роботи «Сім’я Тараса Шевченка» діти разом із Трояновською О.С., вчителем -дефектологом, детально дослідили інформацію про сім’ю поета, добирали прикметники, шукали с.Моринці на карті, читали «Кобзар», рахували, порівнювали, вирізали, клеїли, творили…Виникли питання хто такі кріпаки, кобзар, про що ж писав Шевченко (на два дні є робота). На уроці основ здоров’я уявляли і з’ясовували, яких правил потрібно було дотримуватися Тарасові мандруючи селом, чи існували правила дорожнього руху в ті часи. Із великим здивуванням дізналися, що машини по селу Тараса не їздили, з’ясовували, що таке підвода, сани, воли, чи мають вони гальмівний шлях. Але, головні відкриття попереду…
Бер 14