З метою адаптації першокласників до систематичного навчання, забезпечення дітей подальшого розвитку, успішного навчання та виховання, де основною новацією у практиці діяльності 1-х класів є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні організовано адаптаційний період протягом вересня. Вчителі-класоводи Філь Т.М. (1-А), Кібкало С.Ф. (1-Б) та вчителі-предметники мають забезпечити:
- збалансованість у сприйманні шестирічками інформації різних освітніх галузей, створити психологічно комфортну атмосферу навчальних занять для першокласників в умовах Нової української школи;
- у своїй діяльності застосовувати різноманітні різні види освітньої діяльності, неухильно дотримуючись балансу між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми;
- знайомство дітей зі школою, «легкий» портфель», знайомство безпечної дороги від дому до школи, напрацювання правил класу та правил для повсякденного життя.
Більше фото за посиланням та посиланням