This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Звіт виховної роботи

Аналіз виховної роботи за 2018-2019 навчальний рік та

основні завдання на 2019-2020 навчальний рік

 

. Пріоритетними  напрямками виховної роботи у ІІ семестрі 2018- 2019 року є:

  • Правове-національне виховання учнів, формування гуманістичних цінностей;
  • утвердження в учнів гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей, як свобода, рівність, справедливість;
  • системний підхід до управління виховним процесом школи, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація концепції громадянського виховання особистості;
  • досягнення ефективності роботи школи щодо координації діагностико-профілактичної просвітницької роботи школи, сім’ї, громад­ськості, правоохоронних органів щодо попередження правопорушень, бездоглядності та інших негативних проявів;
  • забезпечення духовної єдності поколінь, залучення дітей до вивчення народних звичаїв, виховання національної свідомості і самосвідомості.

Мета виховної роботи:

  • формування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.
  • набуття учнями школи соціального досвіду, потреби здорового способу життя

успадкування духовних надбань нашого народу

 

Профілактична робота:

  • індивідуальна робота з учнями та батьками;
  • контроль за відвідуванням учнями занять;
  • робота у випадках виявлення фактів дитячої бездоглядності;
  • індивідуальна корекційна робота з учнями, схильними до правопорушень;
  • заходи по запобіганню насильства в сім’ях та серед учнів.

З метою  реалізації шкільної Програми з профілактики негативних проявів у поведінці учнів  „За щасливе майбутнє ”  проводилась наступна робота:

  1. Індивідуальна робота з учнями, що перебувають на шкільному обліку
  2. Робота в рамках місячника правового виховання у  січні – лютому 2019 року :
  • проведення тематичних  виховних годин в класах  (класні керівники);
  • пересувна виставка «Конвенція ООН про права дитини»,
  • «Адміністративна відповідальність неповнолітніх» – зустрічі учнів, схильних до правопорушень, з представником правоохоронних органів;
  • відеолекторій до міжнародного дня прав людини;
  • круглий стіл «Права дитини в школі» до Дня спільних дій в інтересах дітей;
  • засідання батьківського лекторію «Без ляпасу»;
  • засідання Ради профілактики;
  • робота з профілактики шкідливих звичок;
  • робота наркопосту;
  • індивідуальні бесіди про шкоду паління;
  • заняття громадської організації «Сила добра» з профілактики шкідливих звичок;
  • оформлення динамічних стендів «Цікава статистика про шкоду паління»;
  • акція до Дня боротьби з туберкульозом;
  • акція « Ми – проти паління»;
  • заняття родинної профілактичної програми «П’ятнадцять», в рамках апробації факультативного курсу «Кроки по життю».

 

Згідно з річним  планом  роботи школи на 2018-2019 навчальний рік, з метою  реалізації шкільної Програми з профілактики негативних проявів у поведінці учнів  у листопаді – грудні 2018 року в школі проводився тематичний місячник профілактики негативних проявів в поведінці учнів. Метою місячника було формування особистості, зорієнтованої на конструктивну поведінку у складних соціальних умовах на чіткій і міцній морально-духовній основі; формування правової культури; створення  середовища, яке б сприяло формуванню позитивних якостей особистості.

В рамках тематичного місячника було проведено:

Зміст роботи Термін Відповідальні
Тренінгові заняття для учнів «Сила дружби» Протягом місячника Психологічна служба,заступник директора з НВР Рясна О.В
Акція до Дня толерантності

– свято «Толерантність- запорука миру»

–  інтерактивна акція « Скриня побажань»

 

14.11.18 Класні керівники

Психологічна служба

 Урок до дня Гідності та свободи 21.11.18 Класні керівники
Урок пам’яті «Голодомор в Україні», створенння колосків пам’яті 24.11.18  
Бібліотечна виставка «16 днів проти насильства». 26.11.18 -07.12.18 Васько Л.І.
Тренінг « Булінг. Як діяти». Перегляд фільму з обговоренням. 25.11.18 -07.12.18 Психологічна служба, вчителі правознавства
Опитування: «Що я знаю про булінг ? » 28.11.18 Психологічна служба
Міжнародна акція «Марафон написання листів» до дня прав людини 28.11.18 –

08.12.18

 
Всесвітній День боротьби зі СНІДом

Тематичні виховні години з питання попередження розповсюдження СНІДу та ВІЛ

 

03.12.18 Психологічна служба, класоводи, класні керівники
Тематичне заняття до дня людей з інвалідністю «Це несвято»   Класні керівники
Тематичні виховні години. Протягом місячника Класні керівники
Зустріч з волонтерами до міжнародного дня волонтера. Акція «Допоможу захиснику»

 

05.12.18 Психологічна служба
Всеукраїнський урок: « Права людини» 10.12.18 Класні керівники

 

 

При проведенні заходів використані методи (пояснювально-ілюстративний, проблемного викладу, пізнавальна гра) спрямовані на формування свідомості учнів, організацію діяльності і формування досвіду поведінки. Форми роботи – бесіди, тренінги. Під час проведення заходів використовувалися наочні матеріали: плакати, брошури, відеоматеріали. Аналіз відвіданих заходів показав, що проведення профілактичної роботи з учнями школи та їхнім батьками є системою. Класні керівники використовують як групові так і індивідуальні форми роботи. Групова профілактична робота проводиться переважно на виховних годинах, під час екскурсій, класних та відкритих заходів.

Класними керівниками  були реалізовані  пізнавальні, розвиваючі та виховні можливості проведених заходів. Вчителі початкових класів оформили тематичні стенди у рекреації.

Додаткову інформацію по питаннях профілактики було розміщено на стенді куточків правової освіти та психологічної служби

 

Згідно з річним планом роботи, з метою формування в учнів усвідомлення взаємозв’язку між ідеями індивідуальної свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю, визнання учнями пріоритету прав людини  як гуманістичної цінності, утвердження  в учнів гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей, як свобода, рівність, справедливість, формування політичної та правової культури дітей та батьків засобами громадянської освіти, розширення знань про закони та законодавчі системи, виховання поваги до Конституції України, законодавства, державної мови протягом січня – лютого проводився  місячник з  правової освіти.

Зміст роботи
Тематичні виховні години:

Велика радість творити добро – 5 кл.

Мої права та обов’язки – 6 кл

Як приймати рішення – 7 кл

Розв’язання проблем –  8 кл.

Мій добробут – 9 кл.

Мій професійний вибір – 10 кл

Як навчитися діяти разом – 11 кл.

Тренінгове заняття Дітям по конвенцію ОО. Що таке боулінг.” 5-8 клас
Заняття з елементами тренінгу «Школа доброти і поваги. Як діяти у випадку булінгу»1-4 клас
Анкетуванням « Що я знаю про булінг?» 5-9 клас
Заняття -відеолекторій «Нік Вуйчич про булінго» 5-6 клас
Засідання ради профілактики
Батьківські збори- консультація «Як порозумітися з підлітком»
Індивідуальні бесіди з батьками «Як допомогти дитині подолати проблеми підліткового віку» 8-9 клас
Тренінгове заняття з медіа грамотності «Не вір- перевір»
День безпечного інтернету
Організація книжкової тематичної виставки

 

На належному рівні організовано роботу щодо проведення правоосвітніх та правовиховних заходів. Класними керівниками 5-8 класів систематично проводиться робота по превентивному вихованню учнів: години спілкування на різні теми тренінгові заняття, круглі столи, відео лекторії.

Учнів, які б притягувались до кримінальної та адміністративної відповідальності немає

Активно працює психологічна служба у складі психолога Бондаренко В.В., соціального педагога Прокопчук А.Є.

Ведуться журнали: щоденного обліку  роботи; обліку профілактичної роботи, протоколів індивідуальних консультацій; обліку звернень учнів, батьків, вчителів з питань насильства та жорстокого поводження з дітьми.

Відповідно до наказу департаменту освіти у період з 10 вересня по 10 жовтня   2018 року у школі проведено громадський огляд стану утримання, навчання, виховання, оздоровлення та працевлаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Створено соціальні паспорти кожного класу .

Особові справи дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, ведуться в установленому порядку. Діти під опікою забезпечені єдиними квитками, двічі на рік проходять медичні огляди.

Оформлені картки обліку дітей-інвалідів, у яких відображається необхідна інформація про дитину та ведеться психолого-педагогічний супровід.

Створено банки даних всіх категорій дітей. Проведено обстеження житлово-побутових умов проживання дітей, які виховуються в функціонально неспроможних сім’ях і перебувають на профілактичному обліку, в дистанційних сім’ях та сім’ях, які потрапили в складні життєві обставини, складені відповідні акти.

Налагоджена співпраця з відділами служби у справах дітей Черкаської міської ради,  кримінальною міліцією у справах дітей  щодо вирішення  питань захисту прав дітей. Активно  ведеться робота з Центром соціальних служб для дітей і молоді, центром денного перебування «Народження особистості». Протягом року проведено ряд занять, тренінгів щодо пропаганди здорового способу життя.

Бібліотекар школи Васько Л. І. проводить велику просвітницьку роботу з превентивного виховання молоді. Активно допомагає класним керівникам в підборі тематичних матеріалів для різних заходів, проводить цікаві тематичні виставки і змістовні години спілкування, позакласні години.

Працює рада з профілактики правопорушень учнів, яка складається з представників педагогічного колективу, батьків і старшокласників. Рада з профілактики правопорушень збирається раз на місяць відповідно до плану роботи школи і слідкує за дотриманням правил поведінки й правопорядку учнями в урочний і позаурочний час. На розгляд ради виносяться питання, пов’язані з дисциплінарними проблемами, приймаються рішення про передачу питань до розгляду в службу у справах дітей. Класні керівники, учителі-предметники, практичний психолог індивідуально працюють із батьками тих учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги, схильних до правопорушень.

 

Робота з профорієнтації

Завданнями профорієнтації в школі є:

  • загальнолюдських та загальнопрофесійних якостей і розумних потреб. формування у людини установки на власну активність та самопізнання як основу професійного самовизначення та самоствердження;
  • ознайомлення зі світом професій, кон’юнктурою ринку праці, правилами вибору професії, своїми правами та обов’язками;
  • забезпечення самопізнання та формування “образу я” як суб’єкта майбутньої професійної діяльності;
  • формування умінь аналізу різних видів професійної діяльності;
  • формування вміння співставляти “образ я” з вимогами професій до особистості та кон’юнктурою ринку праці й створювати на цій основі професійний план та його перевіряти;
  • перевірка можливостей для самореалізації в різних видах професійної діяльності;
  • забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості;
  • формування

На психолого-педагогічному рівні управління профорієнтацією реалізується в безпосередньму спілкуванні учнів з класним керівником, психологом школи.

Можна виділити два головних напрямки роботи психолога школи в області профорієнтації:

  1. Проведення інформаційно-просвітницької роботи, яка спрямована розвиток психологічної культури учнів, поглиблення знань з психології.

Серед учнів  було організовано та проведено:

  • дослідження професійних інтересів та нахилів учнів 7, 9- 10 класів.
  • групові консультації: обговорення результатів психодіагностики, питання вибору
  • психодіагностичне обстеження і виявлення типу життєвої позиції учнів (9- 11 клас)
  1. Проведення індивідуальних консультацій з підлітками, які передбачають діагностику, корекцію і власне консультацію.

Робота класного керівника в питаннях профорієнтації проходить під безпосереднім керівництвом шкільного психолога.

Щоб дати школярам уявлення про сучасний світ професій, про значущість усіх видів праці у класах протягом 2018/2019 навчального року  було проведено ряд заходів.

Для свідомого вибору професії у школі організовуються зустрічі з представниками професійних та вищих навчальних закладів, відвідування “Днів відкритих дверей” навчальних закладів, проведення предметних тижнів у школі.

З метою ознайомлення з  професіями в школі встановлено професійний мотиваційний термінал з центра зайнятості, до якого має доступ кожен учень школи.

З огляду на важливу роль у професійному самовизначенні учнів їхніх батьків особливе значення має співпраця в професійній роботі школи і сім’ї. Тому школа намагається направляти зусилля батьків на створення умов для розвитку інтересів, схильностей і здібностей їхніх дітей.

Відповідно до річного плану роботи школи, плану методичної роботи на 2018/2019 навчальний рік    з 18 по 22 лютого 2019 року проведений тематичний тиждень інтегрованих уроків «Транспорт».

Складниками тижня інтегрованих уроків  були:

  • оформлення динамічних стендів «План проведення тижня інтегрованих уроків «Транспорт»
  • презентація «Екологічно чистий транспорт» на уроках біології, 6-11-ті класи, Бузницька О.М.;
  • усний журнал «Екологічні проблеми використання автотранспорту у великих містах» на уроках хімії для учнів 9-А, 10-А класів Косоговською Л.С.;
  • фізкультхвилинка «Автобус їде: жу-жу-жу» на уроках музичного мистецтва у 1-А, Б класах, Передера О.О.
  • на перерві оформлена фотозона з елементами діалогу для учнів 5-11-х класів Чистік Ю.М.

 

Предметний тиждень інтегрованих уроків розпочався інтерактивною вправою «Яким транспортом ти любиш подорожувати» лінійкою для учнів 5-11-х класів, та ранковою зустріччю для учнів 1-4-х класів, де був оголошений план проведення тижня.

В рамках тижня проведено 21 відкритий інтегрований урок:

  • з основ здоров’я та образотворчого мистецтва «Дорожня безпека. Авто моєї мрії. Художній розпис автомобіля» для учнів 2-А, 3-Б класів, проведений Шостак Н.А., Кібкало С.Ф.;
  • фізичної культури «Транспорт в житті людини», 3-А, Гниденко О.Г.;
  • «Який буває транспорт?» з предмета «Я досліджую світ» у 1-А, Б, В, Г класах вчителями-класоводами Гудзь Н.П., Швець-Мазуренко А.В., Сердюк В.А., Демиденко О.М.;
  • бінарний урок інформатики та факультативного заняття з української мови «Шкільна риторика» «Основи культури мовлення у громадському транспорті. Хмарні сервіси для колективної взаємодії в проекті» для учнів 7-А класу Патюковою О.В. та Рохман Ю.М.;
  • корекції розвитку, основ здоров’я та математики «Спеціальні машини. Пожежна машина» у 4-В (спеціальному) класів Трояновською О.С.;
  • мистецтва «Колаж. Міні-проект «Транспорт» у 3-А класі Філь Т.М. та Воскресою Н.М.;
  • бінарний урок української літератури та образотворчого мистецтва «Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Смішне, вомічне, романтичне у творі» для учнів 6-А класу Ус О.В. та Шмиголь О.А.;
  • географії «Звичайний і незвичайний транспорт різних країн» у 7-А, Б класах Рясною О.В.;
  • бінарний урок історії та географії «Еволюція на колесах» для 8-А, Б класів Рясною О.В. та Берестовою О.М.;
  • бінарний урок фізики та алгебри «Транспорт. Розв’язування задач ЗНО» у 9-А класі, Ляшенко Т.Д., Овчаренко С.М.;
  • інформатики «Створення комп’ютерної моделі рівномірного руху об’єкту» у 7-А класі Лисогором В.С.;
  • математики «Розв’язування задач на швидкість» у 5-А класі Середою Л.О.;
  • бінарний урок історії та географії «Історія розвитку транспорту» для учнів 9-А класу Рясною О.В. та Берестовою О.М.;
  • бінарний урок «Подорож у часі: від пароплава до сучасного авто (за мотивами повісті М.Твена «Пригоди Тома Сойєра» та повісті З.Мензатюк «Таємниця козацької шаблі» у 5-А класі вчителями Пасічник Л.Г. та Мізіною Т.А.;
  • математики «Додавання і віднімання десяткових дробів. Уро-подорож» у 5-Б класі Рохман Ю.М.;
  • інформатики та математики «Множення раціональних чисел. Використання анімації в презентаціях» для 6-А класу Лисогором В.С. та Богатирьовою І.М.;
  • іноземної мови та психології «Психологічне заняття з елементами англійської мови «Я люблю подорожувати» для учнів 6-Б класу Бондаренко В.В. та Яловенко Є.В.

Для школярів проведені 7 виховних заходів:

  • година спілкування «Повітря, яким ми дихаємо» для учнів 2-х класів, вихованців групи продовженого дня, Гонор М.А.;
  • година творчості «Виготовляємо транспорт» для вихованців групи продовженого дня, учнів 2-3-х класів, Ус І.Р.;
  • година спілкування «Історія пожежної машини в Україні. Конкурс на кращу пожежну машину” для учнів 1-х класів Смик М.В.;
  • квест «Загадкова Велика Британія» для учнів 6-7-х класів вчителями англійської мови Савченко В.Ю., Чистік Ю.Ю.;
  • виховний захід – спектакль «Безпека на дорозі» учнями 2-Б, 3-В, 4-А класів Куратовською В.М., Лопаткіною І.М., Тертичною І.І. для учнів початкових класів;
  • виховна година «Як виник сучасний транспорт» для учнів 4-Б класу Заколодною К.Ю.;
  • екскурсія до ЧДТУ «Ознайомлення з виготовленням автомобілів на 3-D принтері для учнів 9-А, 10-А класів Овчаренко С.М., Середою Л.О.

 

Робота по напрямкам виховання: 

Морально-етичне виховання.

У жовтні 2018 року в школі проводився тематичний місячник морально етичного виховання. Метою місячника було:  розширення, поглиблення і систематизація знання дітей про моральні норми і правила культурної поведінки, прийняті в суспільстві; виклик у школярів бажання культурно поводитися, додержуватись правил для учнів та інших морально-етичних норм, формування практичних вмінь і навичок, звички культурної поведінки, турботливого ставлення до навколишнього світу; формування основ естетичної культури, естетичних норм і принципів, переконань та ідеалів, естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовне збагачення учнів, розширення їх світогляду.

Основні програмні орієнтири щодо виховання громадянина України   визначені в Конституції України, Законі України «Про освіту», Національній доктрині розвитку освіти, наказі Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 №1243 «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та інших документах.

з/п

Заходи Клас Відповідальні
1 Відвідування  обласної дитячої бібліотеки «Ми нащадки  козаків» 2-4 Класні керівники
2 Спортивні змагання “Козацькі забави” 1 Вчителі фізкультури
3 Екскурсії до   Комунального закладу “Черкаський обласний центр роботи з обдарованим дітьми 5-6  Класні керівники
4  Уроки доброти в рамках проекту з біоетики “Щаслива лапа”

Наймасовіший урок добра в начальних закладах, проведений впродовж одного дня».

1-6 Класні  керівники, вчителі біології
5 Заняття в рамках програми громадянського виховання:

Світ моїх почуттів – 5 кл

Грані моєї особистості – 6 кл.

Як поважати себе- 7кл.

Розуміти себе- 8 кл.

Життєві цінності- 9 кл.

Думки про щастя- 10 кл.

Відповідальне ставлення до життя- 11кл

5-11  Класні керівники
6 День українського козацтва. Відкриття куточок пам’яті героям Небесної сотні , АТО та ООС. 8-11  Класні керівники, педагог- організатор,
7  До Дня юриста. Виховна година “Пустощі чи правопорушення” та “Урок справедливості” 3-4 Класні керівники, педагог- організатор,
8  Уроки профорієнтації 8-9 ПС
7 Всеукраїнська імітаційна гра – моделюванні виборів у Верховну раду України.  Проект М18. 7-11 Берестова О.М.
8 Книжкова виставка відповідно до тематики місячника 1-11 Васько  Л.І.
9 Осінній благочинний ярмарок 1-11 Класні керівники, педагог- організатор
10 І (шкільний) етап  ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка 5-11 Вчителі української мови
11   Урок «Толерантність, Рівноправність, Інтеграція». “ 1-4 Класні керівники,

 

З метою аналізу роботи колективу школи використовувались такі методи    контролю: спостереження за системою виховної роботи на класних годинах, співбесіди з класними керівниками, перегляд документації.

В рамках тематичного місячника було проведено:

 

Морально-етичні аспекти знаходять своє висвітлення під час вивчення предметів, що належать до державного компонента: української мови і літератури, історії і географії України, правознавства, музики, образотворчого мистецтва, курсу «Я і Україна» в початковій школі.

За останні роки серед методів та форм, що використовується в системі морально-етичного виховання, пріоритетна роль належить активним методам, що базуються на демократичному стилі взаємодії й спрямовані на самостійний пошук істини, сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи й творчості. До таких методів належать: ситуаційно-рольові ігри, дебати, метод відкритої трибуни, соціально-психологічні тренінги, інтелектуальні аукціони, «мозкові атаки», метод аналізу соціальних ситуацій з морально-етичним характером, метод проектів тощо. Крім цих методів також використовуються традиційні: бесіди, диспути, лекції, семінари, різні форми роботи з книгою, з періодичною пресою, тощо. Педагоги, класні керівники в основу системи виховання покладають процес розвитку особистості ­– її здібностей, інтересів, нахилів, національної свідомості і самосвідомості, соціального досвіду.  Класні керівники проводять наступну роботу:

Систематично проводять  класні години  та індивідуальні бесіди з учнями . На батьківських зборах  розглядають питання ролі сім’ї  у формування морально-етичних навичок. Залучають учнів, схильних до правопорушень, до позакласних заходів.

 

Національно-патріотичне виховання

З метою  виконання поставлених виховних завдань діє програма національного виховання «З Україною в серці». Програма забезпечує безперервність процесу виховання в учнів патріотизму, духовності, формування національної самосвідомості, високих моральних якостей, необхідних для відданого служіння Батьківщині, виховання в учнівської молоді України почуття гордості за Українську державу; формування високих моральних цінностей, патріотизму, етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу, визнання духовної єдності населення всіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього.

07 по 13 листопада 2018 року з метою розвитку творчості учнів, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду проведений тематичний тиждень інтегрованих уроків «Українська кухня».

Робота педагогів була спрямована  на:

  • розробку та впровадження інтегрованих уроків;
  • створення сприятливих умов для підвищення інтересу учнів до вивчення наук;
  • формування наукового світогляду, розширення і поглиблення знань, вмінь та навичок школярів;
  • забезпечення належних умов для виявлення та розвитку творчої активності та зацікавленості учнів у нестандартних умовах;
  • поглиблення знань з предметів, підвищення інтересу школярів до факультативних занять, курсів за вибором,  гуртків, передбачених навчальним планом школи.

Педагоги  мали можливість вдосконалити науково-методичний рівень професійної майстерності, збагатити науково-методичний та педагогічний досвід.

Складниками тижня інтегрованих уроків  були:  оформлення динамічних інформаційних стендів «Традиції української кухні», «Гарбузові родичі», виставки дитячих робіт (1-4-ті класи), творчі майстерні одного дня «Гарбузова хата» (1-4-ті класи), майстер-клас від батьків 1-А.

Предметний тиждень інтегрованих уроків розпочався лінійкою, де був оголошений план проведення тижня.

Кожен день предметного тижня інтегрованих уроків «Ходить гарбуз по городу» для учнів початкових класів проходив під певним гаслом:

середа «Ходить гарбуз по городу, питається свого роду»;

четвер «Обізвались бурячки – гарбузові своячки»;

п’ятниця «Обізвалася морквиця, гарбузова сестриця»;

понеділок «Обізвались огірочки, гарбузові сини й дочки»;

вівторок «Обізвалась бараболя, а за нею ще й квасоля»;

середа «Іще живі, ще здорові всі родичі гарбузові!».

В рамках тижня проведено 12 відкритих інтегрованих уроків кожним учителем-класоводом:

  • урок-гра «Ігри наших батьків» з предмету «Я досліджую світ» у 1 – Б, В, Г класах Швець-Мазуренко А.В., Сердюк В.А., Демиденко О.М.;
  • бінарний урок «театр. Хто найголовніший у театрі? Ходить гарбуз по городу» для учнів 1-А класу Гудзь Н.П. та Передерою О.О.;
  • бінарний урок природознавства та англійської мови «Осінні явища у живій природі. Погода» для учнів 2-А класу Шостак Н.А., Чистік Ю.Ю.;
  • бінарний урок фізичної культури та основ здоров’я «Перегони з буряком» Куратовскою В.М. та Гниденком О.Г. для учнів 2-Б класу;
  • урок математики та трудового навчання «Спільнокореневі слова. Корінь. Виготовлення виробів об’ємної форми» для учнів 3-А класу  Філь Т.М. та Воскресою Н.М.;
  • урок математики та трудового навчання «Повторення таблиці множення: ділення на «9». Оригамі «Морква» для учнів 3-Б класу Кібкало С.Ф.;
  • урок математики та трудового навчання «Задачі на кратне порівняння чисел. Квілінг «Морквинка» для учнів 3-В класу Лопаткіною І.М.;
  • урок розвитку мовлення «Текст-опис. «Виготовлення осіннього колажу» у 4-А класі Тертичною І.І.;
  • урок-квест літературного читання та образотворчого мистецтва «Іще живі, ще здорові всі родичі гарбузові» для учнів 4-Б класу Заколодною К.Ю. та Мішіною А.А.;
  • літературного читання, природознавства та трудового навчання «Смачні» казки. Як ростуть овочі? Родинні рецепти борщу» для учнів 4-В класу Трояновською О.С.

Протягом проведення тижня проведено 17 відкритих інтегрованих уроків для учнів 5- 9-х класів:

  • урок-дослідження природознавства та фізики «Фізика і кухня» для учнів 5-А, Б класів Овчаренко С.М.;
  • урок-презентація історії України «Історико-географічні регіони України» Малегою Л.І. у 5-А, Б класах;
  • бінарний урок «Запозичені страви в сучасній українській кухні» у 6-А класі Берестовою О.М. й Савченко В.Ю.;
  • урок-квест основ здоров’я «Харчування і здоров’я» для учнів 6-А, Б класів Гонор М.А.;
  • урок-дослідження географії та основ здоров’я «Українська та африканська кухня: спільне і відмінне» для учнів 7-А, Б класів Рясною О.В.;
  • інформатики «Розв’язування задач по розрахунку компонентів приготування українських страв» Лисогором В.С. для 7-Б класу;
  • історії України «Традиції козацької кухні», Берестовою О.М. у 8-А, Б класах;
  • інформатики та технологій «Створення технологічних карт українських страв» Рохман Ю.М. у 8-Б класі;
  • кейс-урок біології «Раціональність української кухні» Бузницькою О.М. у 8-А, Б класах;
  • алгебри «Розв’язування математичних завдань «Український борщ у цифрах» у 9-А класі Ляшенко Т.Д.;
  • бінарний урок-практикум хімії та трудового навчання «Цілющі напої України» для учнів 9-А класу Косоговською Л.С., Шмиголь О.А.

В рамках тижня вчителями-предметниками проведені фрагменти уроків:

  • мистецтва «Створення імітації мозаїки візантійської доби «Смачні українські овочі» Мізіною Т.А. для учнів 8-Б, 9-А класах;
  • алгебри «Розв’язування математичних завдань «Український борщ в цифрах» Середою Л.О. у 5-А, 7-А, Б, 8-А; Богатирьовою І.М. у 6-А, Б, 10-А класах.

Для учнів 5-11-х класів проведені виховні заходи:

  • квест з англійської мови «Українська кухня» для учнів 8-11-х класів, організований та проведений Савченко В.Ю., Чистік Ю.Ю., Дженжерухою І.М.;
  • квест з української літератури «Українська кухня» для учнів 5-7-х класів, організований та проведений Ус О.В., Мізіною Т.А., Патюковою О.В., Пасічник Л.Г.;
  • майстер-клас з кулінарії «Мистецтво прикрашання короваю» для учнів 1-11-х класів Шмиголь О.А.;
  • конкурс-виставка міні-проектів «Рецепти родинної страви» з залученням учнів 5-6-х класів, організованою Ус О.В., Патюковою О.В., Пасічник Л.Г.;
  • благочинний ярмарок «Барви осені», з залученням учнів 5-11-х класів, організованим класними керівниками.

Відповідно до річного плану роботи школи, плану методичної роботи на 2018/2019 навчальний рік з 13 по 22 березня 2019 року з метою розвитку творчості учнів, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду проведена тематична декада інтегрованих уроків «Квіти України».

Складниками тижня інтегрованих уроків  були:

  • оформлення динамічних стендів «План проведення тижня інтегрованих уроків «Квіти України»;
  • усний журнал «Первоцвіти Черкащини» приготували учні 3-Б класу для учнів 1-2-х класів, вчитель – Кібкало С.Ф.;
  • оформлена фотозона «Весняні квіти» у вестибюлі школи гуртківцями «Дизайн інтер’єру» та Шмиголь О.А.;

Для школярів проведені 13 виховних заходів:

  • година творчості «Розваги з квіткою. Майстер-класи з виготовлення паперових квітів» для учнів 1, 2, 3, 4-х класів, вихованців групи продовженого дня, Смик М.В., Ус І.Р., Передера О.О., Гонор М.А.;
  • виховна година «Народні традиції і квіти» у 11-А класі, проведена працівниками обласної бібліотеки для юнацтва імені В.Симоненка, класний керівник Середа Л.О.;
  • виховний захід «Квітковий віночок Черкащини» для учнів 5-А класу Пасічник Л.Г.;
  • спортивно-розважальні заходи «Нумо, дівчата! Дівчата – квіти життя!» для учнів 1-4х, 5-7-х, 8-11-х класів вчителями Михайлюком П.В., Гниденком  О.Г., Косоговським О.І.;
  • віртуальна екскурсія «Рослини шкільної території» для учнів 6-А, Б, 7-А, Б класів Бузницькою О.М.

В квітні – травні приділялась увага екологічному та військово-патріотичну вихованню:

  1. Заходи з нагоди роковин Чорнобильської катастрофи
  2. Акція « Зроби шкільне подвір’я  чистим»
  3. Тиждень Пам’яті та примирення
  4. Відкриті виховні години « Я-українець. Я- європеєць»
  5. Флеш-моб до Дня вишиванки
  6. Тренінги з академічної доброчесності

7.Збір продуктів для воїнів АТО

8.Екскурсії до краєзнавчого музею, історичними місцями Черкащини

Важливим резервом для здійснення військово-патріотичного виховання є міжпредметні зв’язки в процесі навчання, коли формується світогляд учнів, національнасвідомість.
На уроках історії України вчителі Малега Л.І., Берестова О.М. озброюють учнів знаннями Законів, суспільного розвитку, допомагають засвоїти основні відомості про війну та армію. На уроках літератури вчителі Мізіна Т.А. Пасічник Л.Г., Ус О.В. формують ідеали молоді на прикладах позитивних героїв художніх творів. Велику роль у фізичній підготовці юнаків до військової служби відіграють уроки фізкультури. Під час занять із Захисту Вітчизни вчитель Косоговський О.І знайомить учнів зі специфікою військової праці. На заняттях із вогневої підготовки надається можливість показати переваги нашої стрілецької зброї. Польові заняття служать перевіркою практичних навичок і дозволяють учням об’єктивно оцінити свою підготовку до захисту Батьківщини.

Педагогічні працівники школи підтримують зв’язки з Центром туризму, краєзнавства, екскурсій та спорту учнівської молоді  з метою ознайомлення  з базою даних про екскурсійні маршрути, історико-культурні заповідники, музеї та інші об’єкти, що рекомендуються для відвідування організованими групами учнівської та студентської молоді. Систематично проводяться екскурсії до національних історико-культурних заповідників і музеїв (Малега Л.І., Савченко В.Ю., Шостак Н.А.,Філь Т.М., Гудзь Н.П., Овчаренко С.М.). Активно працюють шкільні  спортивно- краєзнавчі гуртки (Малега Л.І.,,Косоговський О.І., Берестова О.М..). Рій «Нескорені» взяв участь у міських змагання гри «Джура».

Гурткова робота

В школі працює 16 гуртків. В роботі гуртків задіяні  283 учнів школи (47%).

З метою організації повноцінної роботи гуртків було складено графік  занять гуртків, проведене планування  роботи згідно державних та авторських програм, авторські програми погоджені з методистами міського методкабінету, проведено набір учнів до гуртків, оформлено документацію гуртків

Заняття гуртків проходять за графіком в кабінетах, залах та майстернях школи. Результати вивчення роботи гуртків дозволяють зробити наступні висновки:

Наповнюваність груп відповідає вимогам. Середня наповнюваність по школі – 15,2 осіб. Діяльність гуртків спрямована на формування в учнів активної життєвої позиції. В планах роботи гуртків є проведення  масової та суспільно-корисної роботи в школі та за її межами.

Танцювальний колектив «Сідеріс» в  обласному фестивалі дитячої творчості «Скарбничка майбуття» в номінації  хореографія виборов   в різних вікових номінаціях І і ІІІ місце, виконавці солістка вокальної студії «Джерельце» (керівник Передера О.О.) отримала перше місце.

Працює електронна шкільна газета керівник Патюкова О.В., Рохман Ю.М. Систематично проводяться виставки робіт гуртка «Дизайн інтер’єру» , «Солоне тісто», «Ізонитка» керівник Шмиголь О.А.

Учнівське самоврядування

Учнівське самоврядування у школі –  це засіб розширення діапазону діяльності дорослих і дітей – членів єдиного колективу, можливостей для їх об’єднання, творчого пошуку, виявлення ініціативи. Це засіб жити і працювати за законами демократичного суспільства, де існують гуманістичні відносини між людьми.

Головне завдання учнівського самоврядування – це розвиток соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання їм можливості виявити себе, формування управлінських навичок

Члени учнівського самоврядування традиційно приймають активну участь у проведенні загальношкільних свят та лінійок: свято першого дзвоника, день фізкультури та спорту, день вчителя, осінній ярмарок, день Збройних Сил України, новорічні свята, свято Миколая,  вечорниці,  свято 8-го березня, День Пам’яті і примирення, свято останнього дзвоника, випускний вечір і т.д.  13 лютого проведено день учнівського самоврядування.

Практична спрямованість цієї діяльності дає можливість учням відчути свою причетність до справ місцевої громади, орієнтує їх на безкорисну допомогу тим, хто її потребує

Робота з батьками

Першочерговими завданнями роботи школи з батьками є: пропаганда педагогічних знань, що зумов­люють підвищення педагогічної грамотності батьків; допомога батькам в оволодінні системою вмінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома; впровадження форм роботи і з сім’єю, які сприятимуть гуманізації взаємовідносин «пе­дагоги — батьки — учні».

Загальношкільні батьківські збори проводяться щосеместрово із залученням фахівців: психолога,  нарколога. З метою підвищення рівня правових знань з батьками проводяться  правоосвітні заходи: бесіди на теми: «Права та обов’язки дітей та батьків», « Небезпечні ігри підлітків». Проходять заняття  родинної профілактичної програми «П’ятнадцять». До співпраці залучається служба у справах дітей, центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Проведені дві конференції партнерів  на яких разом з вчителями, дітьми і батьками обговорені проблеми існування закладу, визначені пріоритетні напрямки роботи, сформована модель педагогіки партнерства.

31 травня проведено шкільний захід «День подяки», на якому було підведені підсумки  роботи за 2018-2019 навчальний рік, творчі звіти шкільних гуртків, вручено грамоти активним учасникам навчально-виховного процесу.

Проблеми, які виникли в процесі виховної діяльності: використання класними керівниками форм роботи, які не були різноманітними, переважають бесіди та лекції, що є недосить ефективним у вихованні. Має бути кращою і виконавська дисципліна класних керівників. Педагогічному колективу слід звернути особливу увагу на формування реальної педагогіки партнерства в трикутнику вчителі- батьки- учні.

Роботу педагогічного колективу у 2019/2020 навчальному  році слід спрямувати  на:

  • формування здорового способу життя та профілактику правопорушень та злочинності серед учнівської молоді,особливу увагу звернути на роботу з протидії булінгу і насильства
  • громадське й національно-патріотичне виховання ,
  • активізацію роботи органів учнівського самоврядування,
  • формуванню навичок спілкування в учнівському середовищі,
  • психолого-педагогічну освіту батьків через проведення різноманітних тренінгових занять,

 

 

Show Buttons
Hide Buttons